پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۲۶۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
فرماندار بندرانزلی گفت:برجسته ترین ظرفیت موجود در بندرانزلی ظرفیت های گردشگری است و با توجه به مواهب طبیعی و جاذبه های تاریخی انزلی باید از ان به بهترین شکلی استفاده کرد و این کاری است که همه دنیا دارند از آن بهره می برند و از آن در دنیا به عنوان صادارت نامرئی نام برده می شود.
شعار سال: میرشمس مومنیزاده در جلسه جامعه هتلداران و هنرمندان صنایع دستی در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات که در محل سالن اجتماعات فرمانداری بندرانزلی برگزار شد،با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به توسعه صنعت گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: تلاش می‌کنم با وحدت و هم‌دلی و همگرایی و تعامل و دوستی با عموم مردم، مسئولان، نهادها، ادارت، نماینده محترم و امام جمعه شهرستان در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های این شهرستان با هدف توسعه کار کنیم .

فرماندار بندرانزلی افزود:انزلی ظرفیتهای خوبی برای توسعه دارد که اگر از آن استفاده کنیم این شهرستان بیشتر می تواند توسعه پیدا کند و مردم از خدمات آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: لازمه توسعه شهرستان بندرانزلی استفاده از تمام ظرفیتها و منابع در صنایع و کشاورزی و خصوصا گردشگری است. این شهرستان از مزیتی مثل منطقه آزاد برخوردار است و باید به عنوان یک محور مهم به آن پرداخته شود .

مومنی‌زاده در ادامه تاکید کرد:در کنار همه اینها برجستهترین ظرفیت موجود در شهرستان ظرفیتهای گردشگری است و با توجه به مواهب طبیعی و جاذبه های تاریخی انزلی باید از ان به بهترین شکلی استفاده کرد و این کاری است که همه دنیا دارند از آن بهره میبرند و از آن در دنیا به عنوان صادارت نامرئی نام برده می شود و توانسته بر اقتصاد و اشتغال جوامع تاثیر گذار باشد و اقتصاد خیلی از کشورها بر مبنای گردشگری است .

فرماندار شهرستان بندرانزلی تصریح کرد:باید توسعه را در محور گردشگری را به صورت هدفمند درانزلی دنبال کنیم و با حمایت از واحد های اقامتی و توسعه آنان واحد های گردشگری و پذیرایی و صنایع دستی گردشگری دریایی اکوتوریسم و غیره از این ظرفیتها بهره مند شویم.

وی در پایان بر لزوم مشارکت همه اقشار جامعه در انتخابات و ضرورت تشویق مردم برای تعیین سرنوشت شهر و کشور و تحقق و اعتلای مردم سالاری دینی در کشور تاکید کرد

رضا علیزاده، مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گیلان نیز در این جلسه اظهار کرد: مردم همواره در همه عرصهها پشتوانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و حضور مردم در ادوار مختلف و روزهای حساسی همچون روز قدس و ۲۲ بهمن و غیره نشان داده است که مردم ایران همیشه در صحنه و پشت نظام و انقلاب هستند .

وی با تاکید بر لزوم حضوری دیگر در عرصه سیاسی و نقش بر آب کردن نقشه شوم دشمنان انقلاب اسلامی افزود: مردم ما با حضور خود در پای صندوق های رای به جهانیان نشان می دهند که تحکیم بین مردم و دولت و دولتمردان در راستای اعتلای جمهوری اسلامی همواره وجود دارد .

علیزاده انقلاب اسلامی را خون بهای شهدای گلگون کفن عنوان و تصریح کرد: جمهوری اسلامی نماد مردم سالاری دینی در دنیا است و مشارکت جمعی در همه عرصه ها از ویژگی های آن است .

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دولتمردان دولت تدبیر و امید در همه عرصه های ملی و بین المللی در جهت اعتلای نظام و میهن اسلامی تاکید کرد: برجام در زمانی به امضاء رسید که قطعنامه های سازمان ملل را کاغذ پاره ای بیش نمی دانستند و دشمنان با به وجود آوردن ایران هراسی دروازه های کشور را به روی گردشگران جهانی بسته بودند .

علیزاده یادآورشد: نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی و افزایش درآمد مردم با رونق گردشگری و رشد مبادلات اقتصادی ایران با کشورهای دیگر تنها بخشی از دستاوردهای برجام است .

وی تصریح کرد: دلواپسان برجام باید زمانی دلواپس می شدند که به دلیل نبود زیرساختهای حمل و نقل جاده ای و فرسودگی ناوگان حمل و نقل هوایی بسیاری ازهموطنان، جانشان را از دست دادند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری عنوان کرد: دولت یازدهم با به ثمر نشاندن پروژه های زیرساختی تنها در بخش حمل و نقل جاده ای و نوسازی ناوگان هوایی، علاوه بر افزایش ضریب امنیت سفرها، در میزان افزایش گردشگر و از بین بردن ایران هراسی در عرصه بین الملل و آن هم در بد ترین شرایط ، عملکرد بی نظیری داشت .

علیزاده اظهار کرد: با تلاش های صورت گرفته در حوزه زیرساخت های گردشگری در گیلان امروز شاهد آنیم که حتی مسافران عبوری به استانهای دیگر ترجیح می دهند از محورهای مواصلاتی گیلان سفر کرده و توقفی هرچند کوتاه نیز در استان داشته باشند .

وی صنایع دستی را یکی از شاخص ترین صنایع تحقق شعار تولید و اشتغال براساس منویات مقام معظم رهبری دانست و افزود: دولت تدبیر و امید همواره بر افزایش اشتغال و توسعه روستا ها تاکید داشته در حالی که در دولت گذشته تدابیر لازم برای این امر مهم اندیشیده نشده بود.

با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از پایگاه اینترنتی موج شکن، تاریخ انتشار: 19 اردیبهشت 1396، کد مطلب: 23676، www.mojshekan.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۵
0
0
بندر انزلی که گردشگری چندان قویی ندارد که؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین